Ο φίλος μου στο μπαρ.


Πριν από λίγο καιρό, 

μιλώντας της για αυτό που έψαχνα σε ένα κορίτσι, άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί υπάρχουν γυναίκες σαν τη φίλη μου που είναι ακόμα εργένηδες. Ο φίλος μου δεν είναι Angelina Jolie ή Scarlett Johannson, ούτε λείπει, αλλά είναι όμορφη, είναι αστεία, έξυπνη, με τα πόδια της στο έδαφος, όμορφα μάτια και ένα φανταστικό σώμα που δεν έχει σεμνότητα στην επίδειξη με τους φίλους της (έχω φωτογραφίες στο κινητό μου που το αποδεικνύουν).


Ο φίλος μου είναι ένα πραγματικό κορίτσι, που δεν μένει σπίτι και να περιμένει για τον πρίγκιπα γοητευτικό της, αλλά ψάχνει για ένα κανονικό άντρα να την μετακινήσετε μέσα. Ένας τύπος που του δίνει τη σωστή ράβδο, αλλά ξέρει επίσης πώς να το λάβει, ο οποίος αμφισβητεί με συνέπεια το σημερινό πολιτικό ζήτημα, ο οποίος δεν γίνεται εμμονή αν παίρνει μερικές ώρες για να ανταποκριθεί σε ένα whatssapp επειδή έχει μια ζωή.


Γιατί σωστά, έχει μια ζωή πέρα από τις ρομαντικές του σχέσεις. Είναι πιθανό, δεν έχει σημασία πόσο είναι δύσκολο για μερικούς ανθρώπους να καταλάβουν. Είναι μια πραγματική ανεξάρτητη γυναίκα, όχι σαν αυτούς που νομίζουν ότι είναι, και φαίνεται σαν να καταρρέουν αν πάνε πάνω από δύο ημέρες χωρίς να κολλήσει σε έναν άνδρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ήθελε πολύ να βρει το πρόσωπό της, αλλά ότι ξέρει ότι οι σύντροφοι της ζωής της είναι επίσης οι φίλοι της, τα ταξίδια ή αποδράσεις της, την καριέρα της, Pontevedra της.


Η φίλη μου είναι μια φυσιολογική θεία, η οποίαπαίρνει τα χέρια της στο κεφάλι της όταν της λέω τασκατά που άλλοι κάνουν για μένα? Και οι δύο έχουμε έναν σκληρό χρόνο κατανόηση γιατί οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να είναι συνεπείς με αυτό που λένε και τι κάνουν, γιατί δεν μπορεί να υπάρξει μια γραμμή συνέπειας μεταξύ αυτού που λέτε στις τρεις το πρωί με τρία επιπλέον ποτά και τι λέτε στις τρεις το μεσημέρι με μια ιβουπροφαίνη στο χέρι. Τι φοβούνται τόσο οι άνθρωποι; Και αν φερόμαστε όλοι έτσι, θα είχαμε πάει πουθενά;


Και στο τέλος έχεις δίκιο, αυτό που ψάχνω είναι πολύ παρόμοιο με σένα, εκτός από τη μικρή λεπτομέρεια με την οποία μου έχεις ήδη ζητήσει συγχώρεση που είναι η προτίμηση σου για τους άνδρες. Δεν ψάχνω για πριγκίπισσες για να σώσει, θέλω να πηδούν εμπόδια μαζί μου και να έχουν μητριά σας, το παρελθόν σας ή τα φαντάσματά σας δεν καθοδηγεί κάθε βήμα που κάνουμε. Μου αρέσει που είναι τρελοί, είναι αλήθεια, αλλά όχι αν η παρορμητικότητα και η αδρεναλίνη τους μας οδηγούν να ταλαντεύουμε στη ζωή χωρίς κανένα νόημα, όχι αν μπορούν μόνο να μου πουν τα πράγματα που σκέφτονται όταν το αλκοόλ τους θολώνει και τα ζεσταίνει. Νομίζω ότι και οι δύο πιστεύουμε ότι είμαστε ελεύθερες γυναίκες και στο τέλος φιλιόμαστε και γαμάμε όποιον θέλουμε, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι τα φιλιά μας αξίζουν περισσότερο από αυτό, ότι μερικές φορές πρέπει να πούμε "τόσο μακριά έχουμε φτάσει" Χρειάζομαι ένα άτομο αρκετά φιλελεύθερο ώστε, αν και ετεροφυλόφιλος, θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να έχουν παιδιά με έναν άλλο φίλο, αν η ζωή είναι έτσι? ένα άτομο που, ακόμη και αν δεν κλαίει και συνεχώς ενθουσιάζεται όπως εγώ, έτσι ώστε να έχει την ευαισθησία του και ξέρει πώς να εκτιμήσει πολλά πράγματα που οι άλλοι δεν βλέπουν? ένα άτομο με ένα εντοιχισμένο κεφάλι, τα πόδια έτοιμα να χορέψουν στη ζωή και το στόμα πρόθυμοι να μιλήσουν χωρίς να συνδέσετε για το τι προκύπτει στις συνομιλίες μας.


Έχουμε ζήσει μαζί τη μετάβαση από τον Μπρους στην Caitlyn Jenner, από το resi στο πάτωμα των πράσινων ματιών και το δικό μου από Pontevedra στη Βαρκελώνη. Καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα μας ή άλλων και τη Shonda. Δεν συμπαθήσαμε ιδιαίτερα ο ένας τον άλλον στο instituto, άρχισα να σας συναντώ στο κολέγιο και μπορώ να πω ότι σας αγαπώ σε αυτό το μετα-πανεπιστημιακό κενό. Σας αγαπώ με τον τρόπο που θέλετε ένα μπαρ ή χυμό ανανά σας, όπως θέλουμε στη Μαδρίτη, με λιγότερο καλές ραβδώσεις του, αλλά με σταθερότητα και γνωρίζοντας ότι είστε εκεί όταν το χρειάζομαι, ότι ο χρόνος βάζει όλους στη θέση τους και σας έχει βάλει στη ζωή μου και ότι υπάρχουν αντανακλάσεις της μέθης που αποστέλλονται σε φωνητικές σημειώσεις που αξίζουν καλά το δέκατο. Σ' αγαπώ σχεδόν όσο και η σοκολάτα, CASI. Και ανυπομονώ για τη θεία που μοιάζει να κάνει την αστρική εμφάνισή της, ανακατεύοντας τη ζωή και το κρεβάτι μου, και οι ιστορίες μας με συμπαθούν για να φαίνομαι πιο ευτυχισμένος από ό, τι επειδή θα μπορούσαν να είναι επιχειρήματα για κάποιο μελλοντικό βιβλίο. Και ελπίζω να βρεις ένα παιδί σαν αυτό, ότι κάποιοι από αυτούς πρέπει να μείνουν στον κόσμο. Και ελπίζω να σταματήσεις να σκέφτεσαι το βιολογικό σου ρολόι και κάθε ρολόι γιατί ο χρόνος σε σταματάει.



Με ρωτάτε τι με ενέπνευσε σήμερα και υποθέτω ότι είναι ένα μείγμα από τα πάντα, το οποίο έχω από καιρό αντανακλάται στους ανθρώπους που έχω να αφήσει να πάει της ζωής μου και πόσο μου κοστίζει μερικές φορές, πόσα χρόνια, πόσους γύρους,πόσα διαφορετικά πρόσωπα με το ίδιο όνομα. Έχω γράψει για μεγάλο χρονικό διάστημα για το περπάτημα μακριά από τα κορίτσια που έχουν "προβλήματα" γραμμένο στα πρόσωπά τους, οι οποίοι δεν ξέρουν τι θέλουν και δεν εκτιμούν ότι τους αγαπούν. Έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό για φαντάσματα που βλέπω ακόμα στο παρόν μου και για απογοητεύσεις που πονάνε όταν βρέχει και για ανώριμους ανθρώπους στα είκοσι τους, τριάντα ή πενήντα ετών. Και νομίζω ότι τώρα που έρχονται τα γενέθλιά μου και ότι είμαι μακριά από το σπίτι και τη δική μου και εσείς, είναι επίσης απαραίτητο να αλλάξετε το τσιπ και να σκεφτούμε όλα όσα έχω, οι άνθρωποι που σας αρέσει να μου φέρει τη ζωή και την επιθυμία και το μέλλον. Σήμερα έχω περάσει από το μυαλό μου την εικόνα μιας ξανθιάς κοπέλας με πράσινα μάτια που χορεύει και πίνει και καίει τη νύχτα και ο οποίος, όπως όλοι οι άλλοι, έχει επίσης πονοκέφαλο την επόμενη μέρα, αλλά ο οποίος εξακολουθεί να ψάχνει για την αγάπη στο μπαρ ενός μπαρ. Είπαμε πριν πολύ καιρό ότι θα ήταν η χρονιά μας, να το βρούμε ή δεν θα είναι.